loading...
كمي مطالعه واست بد نيست!!!!!!!!
علي اكبر بازدید : 12 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

یک برنامه نویس و یک مهندس در یک مسافت طولانی هوایی کنار هم در یک هواپیما نشسته بودند .

برنامه نویس به منهدسه میگه مایلی با هم بازی کنیم ؟ مهندسه که میخواسته استراحت کنه عذرخواهی میکنه وروشو بر می گردونه .

برنامه نویسه دوباره میگه بازی سرگرم کنننده ای است ؛ من از شما یه سوال می پرسم اگه شما جواب ندادی شمابه من 5 دلار میدهید و شما از من سوال می پرسید اگر من جواب ندادم من به شما 5 دلار میدهم .

مهندسه دوباره معذرت خواست و روشو برگردوند اون طرف ...

برنامه نویسه پیشنهاد دیگری داد و گفت اگه شما جواب سوال منو بلد نبودید 5 دلار بدهید ولی اگه من جواب سوال شما رو بلد نبودم 200 دلار می دهم.

مهندسه که با شنیدن این پیشنهاد شوکه شده بود قبول کرد .

برنامه نویس نخست سوال کرد : فاصله ی ماه تا زمین چقده ؟

مهندس فورا 5 دلار به برنامه نویس داد !

حالا مهندس سوال کرد : اون چیه که وقتی از تپه بالا میره 3 پا داره ولی وقتی میاد پایین 4 پا داره ؟

برنامه نویس نگاه معتجبانه ای انداخت ولی هر کاری کرد نتونست سوال رو پاسخ بده ، بعد تمام اطلاعات کامپیوترش رو جستجو کرد ولی چیز بدرد بخوری پیدا نکرد بعد با مودم بی سیم به اینترنت وصل شد و همه ی سایت ها رو زیر و رو کرد و به چند تا از دوستاش هم ایمیل داد و با چند تای دیگشون هم چت کرد ولی باز هیچی به دست نیاورد و بعد از 3 ساعت مهندس رو از خواب بیدار کرد و 200 دلار بهش داد و از مهندس پرسید جواب سوال چیه ؟

مهندس فورا 5 دلار به برنامه نویسه داد و دوباره گرفت خوابید !

نتیجه اخلاقی : با مهندس جماعت در نیافتید !

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مشاور در تاریخ 1393/02/17 و 8:14 دقیقه ارسال شده است

با سلام و عرض خداقوت.اميدوارم كه در اين كار موفق و انشااله نوشتن مطالب زيبايتان تداوم داشته باشد. با تشكر


کد امنیتی رفرش
درباره ما
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز